Nieuwsflits 11 november
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
online lezen  |  afmelden
Upiva
 
 
Xpert Suite: planning & brief naar uw relaties

Beste relatie,
 
Zoals u weet, krijgen uw relaties bij ons te maken met een nieuw systeem voor online verzuimregistratie: Xpert Suite. Met deze mail delen we graag de laatste stand van zaken met u. We geven nogmaals de planning op hoofdlijnen. En we zetten op een rij welke informatie uw klant rond de eerste overstapfase van ons heeft gekregen en nog gaat krijgen. Zo kunt u het proces goed volgen en uw klant waar nodig wijzen op onze overige informatie en service bij problemen.
 
Planning nieuw verzuimsysteem

22 november 2021 Overgang klanten met contract arbodienstverlening Regiopoortwachters of De Verzuimeconoom (fase 1)
maart 2022 Overgang klanten die bij Mandaat een verzuim-, Ziektewet- en/of WGA-verzekering hebben lopen (fase 2)

 
Informatievoorziening aan uw klanten (fase 1)

  • Alle werkgevers met één of meer gebruikersaccounts voor ons huidige verzuimsysteem hebben van ons bericht gekregen over de overstap naar Xpert Suite.
  • Binnenkort informeren we alle accounthouders met een inlog in Verzuim Signaal afzonderlijk. Zij ontvangen hierbij ook uitleg over het aanmaken van hun nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord, zie bijgevoegde kopie van de brief.
  • We melden accounthouders ook dat het oude én het nieuwe systeem onbereikbaar is van woensdagavond 17 november (17.00 uur) tot maandagochtend 22 november. Met daarbij het verzoek om verzuimmeldingen even te bewaren en na de overstap direct in te voeren in Xpert Suite.
  • In het weekend van 20-21 november ontvangen alle accounthouders van onze ict-partner Otherside at Work instructies over inloggen in Xpert Suite. Zij hoeven hiervoor alleen een gebruikersnaam en wachtwoord te activeren.

 
Als uw klant meer informatie zoekt
Op www.mijnverzuimmelding.nl vindt uw klant uitleg, een handleiding, instructievideo’s en antwoorden op veelgestelde vragen over Xpert Suite. Ook vertellen we daar wie hem verder kan helpen als hij onverhoopt toch vastloopt. Voor spoedeisende verzuimkwesties tijdens de overstap kan uw klant telefonisch contact met ons opnemen via 085-2733245 voor Regiopoortwachters en 0314-373269 voor de Verzuimeconoom. We helpen hem dan graag zo snel mogelijk verder met deskundig advies, zoals hij van ons gewend is.
 
Heeft u vragen?
Op 13 oktober organiseerden we een webinar over ons nieuwe verzuimsysteem en de visie en strategie van ons nieuwe inkomensbedrijf. U kunt deze hier terugkijken. Antwoorden op tijdens het webinar gestelde vragen vindt u in onze online Q&A. Heeft u nog één of meer andere vragen? Stel ze dan gerust. Goede assurantiedienstverlening vraagt om samenwerking, dus we helpen u graag verder.
 

Met vriendelijke groet,
 
Tom Ikink, directeur